• 445.jpg
  • 665.jpg
  • 35.jpg
  • 45.jpg
  • 75.jpg
  • 555.jpg
  • 65.jpg
  • 25.jpg
  • 335.jpg
  • 55_1.jpg
  • 2225.jpg

Kontakta styrelsen

alt

Styrelsen är föreningens beslutande organ, med ansvar för bland annat budget och upphandlingar. Uppdraget som styrelseledamot eller suppleant sker på fritiden.

>> Vanliga frågor och svar

För felanmälan, kontakta föreningens fastighetsförvaltare.

Om du har en fråga till styrelsen, e-posta Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.
E-post besvaras i den ordning som frågorna kommer in. På vardagar får du normalt svar inom 2 dygn, men det beror naturligtvis på vad din fråga gäller och hur många andra frågor som kommit in.

Styrelse & Ansvarsområden

BRF Grimstaby har följande styrelse:

  • Monika Patz-Strömstedt Ordförande
  • Emil Andersson Kassör
  • Pernilla Sund Sekreterare
  • Arne Dahlberg Ledamot/2e Kassör
  • Markus Enghag Ledamot
  • Johan Dvahlin Ledamot
  • Ellen Forsström Suppleant
  • Mikaela Lindahl Suppleant 

Budget & Ekonomi

  • Emil Andersson ansvarar för föreningens ekonomi och är kontaktperson till föreningens ekonomiförvaltare

Upplåtelse- & Överlåtelseavtal

  • Monika Patz-Strömstedt är föreningens kontaktperson till fastighetsmäklarna vid upplåtelser och överlåtelser

Fastigheter, Drift & Underhåll

  • Michael Ek är föreningens kontaktperson  Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Försäkringar

Hyresgäster

  • Monika Patz-Strömstedt är kontaktperson till föreningens hyresgäster. Monika är även kontaktperson till Fastighetsägarna gällande hyresförhandlingar

Skolan

  • Styrelsen som helhet ansvarar för kontakterna med skolan

Andrahandsuthyrningar

  • Monika Patz-Strömstedt ansvarar för frågor som rör andrahandsuthyrningar

Gästlägenheterna

Uthyrningslokaler

  • Michael Ek ansvarar för föreningens lokalhyresgäster